mandag 6. april 2009

Utfordring

Jeg har blitt utfordret av Anniken, her er greia:

"Regler: Det er vanskeligere enn det ser ut! Kopier til ditt eget notat, slett mine svar og legg til dine. Bruk den første bokstaven i navnet ditt når du svarer på alle spørsmålene. Gi ordentlige svar, og ikke dikt opp! Hvis personen før deg har samme bokstav, så må du gi et annet svar. Du kan ikke bruke samme ordet to ganger. Utfordre 4 venner."

1. Hva er navnet ditt: Stig
2. Ord på fire bokstaver: Slim
3. Guttenavn: Steinar
4. Jentenavn: Stine (som ville vært mitt navn om jeg ble jente, har je blitt fortalt)
5. Et yrke: Sopebilsjåfør
6. Farge: Svart
7. Noe du har på deg: Sokker
8. Mat: Suppe
9. Noe på badet: Såpe
10. Et sted: Søgne
11. Grunn til å komme for seint: Sove
12. Skjønner ikke hva jeg skal gjøre her, "AND!" har Anniken skrevet.
13. Film: Star Wars
14. Noe du kan drikke: Sprit
15. En musikkgruppe: Solstice
16. Et dyr: Salamander
17. Gatenavn: Steingata
18. Bilmerke: Saab
19. Sangtittel: Solitude (Candlemass)
20. Verb: Sykle

Utfordre fire venner er egentlig ikke så aktuelt nå, merker jeg. De som eventuelt føler seg kallet kan melde seg frivillig.
(men jeg har litt lyst til at Maren skal prøve)

4 kommentarer:

anniken sa...

hahaha. enn at jeg glemte å skrive inn 12-ern. men and holder jo lenge det. and er bra!

Qvilio sa...

Hva var det man skulle gjøre der da?

Anita sa...

Noe man roper:

Anonym sa...

fint jentenavn:)

hilsen stine.